söndag 18 mars 2012

Kortskissens 5-årskalas!

Det blir många kort nu men jag älskar alla dessa utmaningar, det blir så mycket enklare att skapa efter ett recept. Här är ett kort jag gjort utifrån Marias utmaning för att fira kortskissens 5-årskalas. Marias utmaning går ut på att använda blommor och bling. Sen hade hon ett kort man kunde inspireras av, så här såg det ut:


Jag använde hennes kort som en skiss till mitt men jag vände lite på den. Jag har använt 2 sorters blommor och strass (rhinestones). Så här blev mitt bidrag:


3 kommentarer:

  1. Vilket superfint kort! Underbara färger!! Skoj att du ville vara med in min tävling!!
    Kram Maria S
    www.miasunpysslar.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!! :)

    http://emelieaspelin.com/2012/march/bloggcandyn-avslutad.html

    SvaraRadera